ÖZLEM,MİNNET VE SAYGIYLA

11.11.2016


 Cumhuriyetimizin Kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, aramızdan ayrılışının 78. yılında, anıldı…

 
Anma programı dün saat 8.50’de Milas Kaymakamı Fuat Gürel tarafından “Kaymakamlık” ve Milas Belediye Başkanı Muhammet Tokat tarafından “Belediye Başkanlığı” çelenklerinin Atatürk Anıtına sunulmasıyla başladı.
 
Milas Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi sorumluluğunda gerçekleşen çelenk töreninde anıta çelenk sunumlarının ardından, 10 Kasım 1938’de Atatürk’ün yaşamını yitirdiği saat olan 09.05’te başlamak üzere 2 dakika saygı duruşunda bulunuldu. İstiklal Marşı eşliğinde göndere çekilen bayrağımız, akabinde yarıya indirilip gün batıncaya dek o şekilde kaldı. Siren sesi eşliğinde yapılan saygı duruşu sırasında bütün resmi, özel otolar ve siren tertibatı bulunan diğer kurum ve kuruluşlar, klakson ve siren çalarak saygı duruşuna katıldılar. Çelenk sunma törenin ardından program Milas Belediyesi Toplantı ve Düğün Salonu’nda devam etti.